Servicii de telefonie in cloud - Virtual PBX

Virtual PBX

Alege soluția noastră PBX gazduită în Cloud, cu o gamă largă de caracteristici,care stimulează eficiența și productivitatea companiei tale!

Soluția noastră Virtual PBX, gazduită în Cloud, este accesibilă prin intermediul unei rețele IP, implică eforturi minime de instalare și îți oferă capacitatea de a gestiona sistemele de telefonie ale companiei tale prin intermediul unui portal Self-Care, foarte uşor de utilizat.

 
 

Caracteristicile serviciului

  • Stai fără griji - nu vei mai avea apeluri nepreluate
  • Control complet - utilizatorii au control asupra setărilor lor prin intermediul portalului Self-Care
  • Îmbunătățirea comunicării interne și externe
  • Scalabilitate – poți adăuga utilizatori noi în timp util și eficient din punctul de vedere al costurilor
  • Disponibilitate și Flexibilitate – serviciul este disponibil chiar și în afara biroului
  • O soluție adaptabilă pentru nevoi viitoare
  • Fără investiție inițială - echipamentele necesare sunt oferite gratuit de către UPC, respectiv în baza unui abonament lunar în cazul telefonelor IP

Prezentare video Virtual PBX

 
 

Beneficii

  • Call Forwarding: apelurile pot fi re-directate de la telefonul fix către orice alt telefon
  • Voicemail: permite apelantului să lase un mesaj în situația în care nimeni nu poate prelua apelul; Configurarea echipamentului.
    Voice Mail se va face în funcție de program (se poate activa atunci când nu este nimeni în birou).
  • Muzică în așteptare: apelanții nu aud ton de "ocupat" în cazul în care toate liniile sunt ocupate; aceste apeluri suplimentare sunt plasate în așteptare iar apelanții vor auzi un fond muzical (încărcat dintre cele disponibile sau furnizat de către dumneavoastră)
  • Hunt group: distribuirea apelurilor telefonice de la un singur număr de telefon către Această funcțiune este foarte utilă atunci când există un meniu de apel sau în cazul în care se dorește redirecționarea apelantului către un anumit departament.
  • Portalul Self-Care: Una dintre caracteristicile cheie ale Virtual PBX constă în posibilitatea de a administra drepturile, setările și accesul administratorului desemnat, precum și ale utilizatorilor. Portalul Self-Care dă această posibilitate și poate fi accesat inclusiv de la distanță. În plus, vei putea accesa jurnalele de apeluri.
 
 
 
 

Vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos cu datele dumneavoastră. Un reprezentant UPC Business vă va contacta în cel mai scurt timp.

  1. Câmpul este obligatoriu
  2. Câmpul este obligatoriu
  3. Câmpul este obligatoriu
  4. Numărul de telefon nu este valid
  5. Câmpul este obligatoriu Introduceți o adresă de e-mail validă
  6. Va rugăm completați câmpul
  7.