UPC Business îşi extinde portofoliul şi lansează servicii de cablare structurată

Bucureşti, 24 iulie 2013 – UPC Business, divizia pentru clienţi companii a UPC România, anunţă astăzi lansarea unui nou serviciu – cablarea structurată*. Această lansare extinde portofoliul UPC Business şi vine în sprijinul clienţilor care îşi doresc o infrastructură solidă, pe care serviciile de comunicaţii funcţionează perfect.

Din ce în ce mai multe companii optează pentru implementarea unor sisteme de cablare structurată, soluţie care vine cu o serie de avantaje, principalul fiind obţinerea unui sistem profesional de cablare voce-date, ce oferă o mai bună conectivitate, flexibilitate şi fiabilitate crescută. Sistemele de cablare structurată furnizează o platformă universală pe care se poate dezvolta ulterior orice sistem informatic. Beneficiile acestei soluţii constau în posibilitatea de a identifica şi remedia problemele de reţea mult mai rapid, trafic de date la viteză mare şi reconfigurarea rapidă a reţelei - ceea ce duce la reducerea costurilor de administrare şi mentenanţă. Proiectarea, designul, instalarea şi mentenanţa infrastructurii IT au un impact pozitiv asupra operaţiunilor zilnice ale companiilor şi contribuie decisiv la succesul acestora.

 

“Lucrăm în permanenţă atât la extinderea portofoliului de produse şi servicii oferite cât şi la dezvoltarea relaţiei cu clienţii noştri, pentru că ştim cât de mult contează o relaţie personalizată, de calitate. Oferim atât servicii de top, bazate pe tehnologii de ultimă oră cât şi sprijinul unor consultanţi dedicaţi, care le cunosc afacerile clienţilor şi nevoile de comunicare. Lansarea serviciului de cablare structurată ne apropie de obiectivul de a deveni un partener pe care clienţii pot conta oricând se gândesc la comunicaţii”, declară Tiberius Popa, Director UPC Business.

 

Serviciul de cablare structurată este disponibil în două variante – primară şi extinsă. Cablarea primară presupune instalarea a mai puţin de 24 de porturi, UPC Business percepând un tarif de 59 euro/port şi se adresează IMM-urilor. Cablarea extinsă se adresează companiilor a căror reţea implică un grad mai mare de complexitate şi mai mult de 24 de porturi. In cazul cablării structurate extinse, proiectarea se face în urma unor discuţii consultative între specialiştii UPC Business şi reprezentanţii clientului, rezultatul fiind o soluţie personalizată, adaptată şi optimizată pentru nevoile acestuia.

 

Serviciul de cablare structurată de la UPC Business este oferit clienţilor împreună cu partea de suport post vânzare. Pe lângă dezvoltarea şi implementarea unei soluţii personalizate în funcţie de specificul fiecărui client, UPC Business oferă o garanţie de până la 25 de ani pentru performanţa sistemului.

 

“Echipele de specialişti UPC Business vor lua în calcul toate aspectele care ţin de specificul locaţiei, astfel încât prezenţa tehnologiei să nu fie intruzivă, iar serviciile să fie complet funcţionale. Ştim că timpul este esenţial în business şi de aceea oferim clienţilor noştri garanţia că în 15 zile lucrarea va fi finalizată şi serviciile sunt pe deplin funcţionale”, adaugă Tiberius Popa, Director UPC Business.

Echipamentele folosite pentru cablarea structurată, atât cea primară cât şi cea extinsă, provin de la furnizori internaţionali de top printre care 3M, Corning, Legrand, AMP, Schrack, Excel/MyFlex.

 

*Despre serviciile de cablare structurată

UPC Business implementează pentru clienţii săi un sistem de cablare structurată pentru servicii de voce şi date. Cablarea structurată constă în realizarea unei cablări comune pentru transmisiile de voce şi de date pentru o parte a unei clădiri, o clădire sau grup de clădiri care să poată suporta cvasitotalitatea aplicaţiilor de comunicaţii existente.

 

Informaţii suplimentare despre UPC

UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală, este lider în domeniul inovaţiei în tehnologie. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), Internet în bandă largă şi telefonie în aproximativ 200 de localităţi. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei 1.169.600 de clienţi la universul digital şi le oferă experienţe uimitoare. Premierele UPC pe piaţa din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar şi a celui mai rapid Internet prin cablu, Fiber Power 150 Mbps. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vizitaţi www.upcbusiness.ro

Informaţii suplimentare despre UPC Business

 

UPC România, prin divizia sa dedicatã soluţiilor de comunicaţii pentru companii - UPC Business - poate asigura cea mai eficientã soluţie pentru companiile care doresc conexiuni stabile de mare vitezã, în mai multe localitãţi din ţarã sau în mai multe sedii din acelaşi oraş. Prin intermediul infrastructurii permanent îmbunãtãţite, compania poate dezvolta reţele virtuale private, sisteme intranet şi extranet, reţele de telefonie privatã, videoconferinţe, video monitorizare. Divizia UPC Business este prezentã în 10 ţãri din Europa: Olanda, Austria, Irlanda, Polonia, Cehia, Slovacia, România, Ungaria, Elveţia şi Germania. La nivel naţional, reţeaua de fibrã opticã şi cablu CATV acoperã 114 dintre cele mai importante oraşe din România, incluzând: Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Constanţa, Iaşi. Portofoliul UPC Business acoperã toate segmentele de piaţã, de la companii mici şi mijlocii pânã la companii naţionale şi multinaţionale. Soluţiile de comunicaţii se adreseazã şi verticalelor specifice de piaţã, cum ar fi: sectorul bancar, transporturi, distribuţie şi logisticã, educaţie sau administraţie publicã.

 

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu, cu operaţiuni în 14 ţări. Îi conectăm pe oameni cu lumea digitală şi le oferim posibilitatea de a descoperi şi experimenta posibilităţi nelimitate. Serviciile noastre de televiziune, Internet în bandă largă şi telefonie sunt furnizate prin intermediul unor reţele de generaţie următoare şi prin platforme inovatoare de tehnologie care conectează 25 de milioane de clienţi. La jumãtatea lunii martie 2013, aceştia aveau 47 de milioane de abonamente.

 

Brandurile Liberty Global includ UPC, Unitymedia Kabel BW, Virgin Media,Telenet şi VTR. Operaţiunile noastre includ totodată şi Chellomedia, divizia de conţinut, Liberty Global Business, divizia de servicii pentru companii şi Liberty Global Ventures, fondul nostru de investiţii.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.lgi.com.