Solutii UPC Business | Servicii suplimentare

Microsoft Office 365®

  • Poti accesa biroul tau de oriunde
  • Poti colabora cu colegii tai
    pe aceleasi documente, in timp real
  • Ai acces usor la conferinte web

Soluția UPC Business integrată pentru birou în parteneriat cu Microsoft Office 365 ajută întreprinzătorii să-și administreze eficient activitățile de fiecare zi.

 
 

Descriere

Microsoft® Office 365 oferă echipei tale instrumentele de colaborare pentru a lucra mai bine împreună.Toate acestea le poti avea impreuna cu Business Fiber Power

Pentru companii:

  • Care au biroul acasă sau au până la 300 de angajaţi
  • Fără personal IT dedicat
  • Care au nevoie de o conexiune la internet stabila şi de mare viteză, servicii de telefonie şi instrumente profesionale de comunicare

Avantaje

  • 1TB Spațiu - Stocarea fișierelor în cloud prin serviciul OneDrive
  • Uşor – lucrezi cu programele Office pe care le cunosti deja
  • Economisesti timp – realizezi mai multe, la birou sau în afara lui
  • Economisesti bani – reduci investiţiile în hardware şi software
  • Fiabil şi sigur – nu pierzi niciodată datele, chiar dacă laptopul sau PC-ul tau se strică
  • Convenabil – ai totul pe o singură factură
  • Asistenţă business – prin centrul nostru de relatii clienti dedicat: 031 1000 405
  • Back-up securizat – pastreaza o copie a datelor companiei tale în siguranţă, în cloud, pe serverele de top ale Microsoft

Servicii incluse

OneDrive
deschide inchide

  • OneDrive oferă o metodă simplă de a stoca, sincroniza şi partaja orice fel de fişiere în perfectă siguranță, fiind unul din cele mai sigure medii de stocare date în cloud, cu politici de securitate de top recunoscute la nivel mondial.
  • Ai un spațiu de stocare generos de 1 TB pentru fiecare user
  • Poți accesa fișierele stocate de oriunde, atât online cât și offline, fiind foarte ușor să le distribui angajaților, partenerilor sau clienților, administrarea lor fiind foarte ușoară și sigură prin portalul admin: poți controla foarte usor cine poate vedea și edita fiecare fișier.

Exchange Online
deschide inchide

  • Comunici usor cu echipa si partenerii, oriunde te-ai afla, indiferent ca folosesti un desktop sau un laptop.
  • Ai o adresa de email profesionala, uşor de gestionat. Exchange Online oferă fiecărui utilizator o căsuţă de email cu o capacitate de 50 de gigabytes (GB) şi îi permite să trimită mesaje de email de maxim 25 de megabytes (MB).
  • Te conectezi cu Microsoft Outlook 2010 sau Outlook 2007 şi utilizezi toată gama de functionalitati din Outlook, pe care deja le cunoşti şi le utilizezi, indiferent dacă te conectezi la internet de acasă sau de la birou
  • Iti este foarte usor sa-ti programezi întâlnirile prin partajarea calendarului tau si posibilitatea de a avea acces la calendarele echipei, pentru a vedea disponibilitatea colegilor şi pentru a le sugera ora de întâlnire direct din agenda ta
  • Accesezi emailul, agenda şi contactele din aproape orice browser web şi ai la dispoziţie aceeaşi interfaţă bogată în opţiuni din Outlook, cu ajutorul Microsoft Office Web app.
  • Protejezi organizaţia ta de spam şi viruşi cu ajutorul Microsoft Forefront Online Protection for Exchange, care include filtre multiple şi motoare de scanare pentru viruşi.

Sharepoint Online
deschide inchide

  • Gestionezi şi partajezi documentele importante cu echipa ta
  • Echipa ta este sincronizata şi astfel gestionezi mai bine proiectele importante.
  • Gasesti uşor persoanele şi documentele importante.
  • Creezi documentele Microsoft Office şi le salvezi direct pe SharePoint Online.
  • Comunici în timp real cu echipa ta din cadrul SharePoint Online.
  • Controlezi furnizarea serviciului, monitorizarea şi raportarea printr-un management simplificat dintr-un singur portal de tip self-service.

Lync Online
deschide inchide

  • Conecteaza-te cu alte persoane prin mesageria instant (IM), apeluri video şi conferinţe online
  • Treci uşor de la mesageria instant la conferinţele online ad-hoc, care includ audio, video şi partajarea ecranului, totul cu doar câteva click-uri
  • Poţi sa ţii prezentări online clienţilor şi colegilor tai, care să includă materiale audio, video şi partajarea ecranului.

Office WebApps
deschide inchide

  • Vizualizezi, editezi şi partajezi online conţinutul creat în aplicaţiile desktop Word, Excel, PowerPoint şi OneNote, de pe aproape orice tip de terminal, avand nevoie doar de o conexiune la internet.
  • Ai un set comun de instrumente online de vizualizare şi editare pentru persoanele care folosesc platforme diferite şi diferite versiuni de Microsoft Office, inclusiv către persoanele care nu au Microsoft Office pe calculatoarele lor.
  • Asiguri o experienţă familiară prin oferirea unui mediu care utilizează majoritatea funcţiilor de editare şi formatare pe care utilizatorii le cunosc deja din Microsoft Office.
 
 

Intrebări frecvente

Ce este Office 365

Office 365 reprezintă o soluție business completă, constând din programele familiare Microsoft Office, distribuite prin intermediul conceptului de Cloud – un sistem care permite utilizatorilor să acceseze și să folosească servicii de pe Internet. Folosind tehnologia Cloud, membrii echipei pot lucra mai bine, împreună cu un acces fără efort la e-mail, conferințe web, documente și calendare – fie la birou, acasă sau pe drum. Office 365 include suportul de securitate de clasă business, oferit de Microsoft. Preia cele mai mult utilizate programe din industrie din lume – Word, Excel, PowerPoint și Outlook - și le oferă sub forma unui serviciu cu abonament, în cadrul conceptului de Cloud. Mai mult, permite partajarea documentelor și colaborarea on-line în timp real, folosind instrumente, cum ar fi videoconferințele și mesageria instant.

Care sunt beneficiile Office 365 ?

Pe piața globală concurențială actuală, businessurile au nevoie de tehnologie care să întrunească cerințele unei lumi din ce în ce mai mult pusă în mișcare de către tehnologia informației. Cloud permite forței de muncă să comunice și să colaboreze de oriunde. Instrumente cum ar fi Microsoft Exchange și Lync permit angajaților Dvs. să comunice prin mesageria instant, prin apeluri audio/video calculator-calculator și prin întâlniri on-line. Accesați-vă e-mailul și informațiile despre compania Dvs. de oriunde și fiți sigur că datele Dvs. sunt în siguranță în Cloud, protejate de măsurile de securitate de clasă mondială oferite de Microsoft. Cu Office 365, evitați, de asemenea, și costurile prilejuite de hardware-ul nou sau de licențele software. Plătiți pur și simplu numai pentru ce folosiți, printr-o singură factură simplă, o dată pe lună.

Am o mică afacere/sunt un mic întreprinzător. Nu am experiență IT, pot totuși folosi Office 365 ?

Office 365 și procesul său de instalare sunt proiectate în mod precis pentru persoanele fără cunoștințe IT. Reprezintă un proces intuitiv, care vă permite să beneficiați de Office 365 în mai puțin de 10 minute și în care vă oferim suport la fiecare pas. Un ghid și un film pentru activare au fost create pentru a face activarea cât de simplă și de directă posibil. Odată ce sunteți în stare de funcționare, noi continuăm să vă oferim suport de clasă business, la orice oră. Mai mult, puteți sta liniștiți, pentru că datele Dvs. sunt în siguranță, mulțumită serverelor de clasă enterprise ale Microsoft. Datele Dvs. stocate sunt replicate în centre de date, folosind Infrastructura Geo-Redundantă, precum și cele mai bune opțiuni disponibile de copiere de rezervă. Microsoft oferă, de asemenea, o garanție, susținută financiar, de 99,9% durată de funcționare continuă, astfel încât Dvs. și afacerea Dvs. să nu încetinească vreodată.

Pachetul meu Office lucrează deja bine – de ce am nevoie de Office "în Cloud" ?

Utilizarea Office 365, în cadrul Cloud, are 3 mari avantaje:

1. Aveți acces de oriunde la mail, calendar și alte date, prin intermediul dispozitivelor multiple.

2. Aveți posibilitatea de a colabora mai ușor și rapid cu colegii de serviciu, indiferent dacă sunteți la birou sau pe drum.

3. În contrast cu Office tradițional, puteți folosi Office 365 în Cloud, prin intermediul (aproape al) tuturor dispozitivelor. Aceasta înseamnă că dacă vă mutați de pe desktop pe laptop, pur și simplu continuați lucrul la aceleași documente, în cadrul Cloud – fără griji legate de probleme de formatare sau de copiere dintr-un loc într-altul. Dacă vă este furat laptopul sau se defectează, e-mailul și informațiile companiei Dvs. sunt salvate în siguranță în Cloud.

Toate acestea fac fluxul de lucru mai eficient, de-a lungul întregului business. Dvs. și angajații Dvs. nu mai sunteți limitați la o singură locație, deoarece Cloud permite tuturor să comunice cu ușurință, să partajeze informații și chiar să colaboreze în cadrul acelorași documente, în timp real. Mai mult, toate informațiile sunt păstrate în siguranță în Cloud.

 
Cum sincronizez modificările facute în portalul Microsoft?
Puteti sincroniza modificarile efectuate in portalul Microsoft din aplicatie:
  1. Faceti click pe Microsoft Office 365
  2. Sub sectiunea General faceti click pe sincronizare acum

 

Cum adaug un cont de e-mail cu setări particularizate?
Pasul 1.
Faceți clic pe Fișier.
 
 
Pasul 2.
Faceți click pe Adăugare cont.
 
 
Pasul 3.
Faceți click pe Configurare manuală sau tipuri de server suplimentare > Următorul.
 
Dacă utilizați un cont POP3 sau IMAP, va trebui să știți numele de server, porturile și metodele de criptare IMAP, POP sau SMTP pentru a finaliza pașii de mai jos. Dacă nu știți sigur dacă utilizați un cont POP3 sau IMAP sau aveți nevoie de ajutor pentru a găsi setările necesare, contactați furnizorul dvs. de e-mail.
 
 
  • Cont POP3 sau IMAP

 

1. Deschideți Outlook. Dacă se deschide expertul de lansare în execuție Outlook, pe prima pagină a expertului, selectați Următorul. Sau, pe bara de instrumente Outlook, selectați fila Fișier. Apoi selectați Adăugare cont.
 
2. Selectați Configurare manuală sau tipuri de server suplimentare > Următorul.
 
3. Selectați E-mail internet, apoi selectați Următorul.
4. Sub Informații utilizator, procedați astfel:
a) În caseta Nume, tastați numele care doriți să se afișeze pentru alte persoane.
b) În caseta Adresă de e-mail, tastați adresa completă de e-mail atribuită de furnizorul dvs. de servicii de e-mail. Aveți grijă să includeți numele de utilizator, simbolul @ și numele de domeniu, de exemplu pat@contoso.com. ;
c) În casetele Parolă și Tastați din nou parola, tastați parola.
 
SFAT: Parolele sunt sensibile la litere mari și mici. Asigurați-vă că tasta Caps Lock nu este activată atunci când introduceți parola.
 
5. Sub Informații server, procedați astfel:
a) În lista Tip cont, alegeți POP3 sau IMAP.
b) În caseta Server de primire e-mail tastați numele întreg al serverului furnizorului dvs. de e-mail. De exemplu, mail.contoso.com. Dacă utilizați Office 365 pentru firme, numele de server IMAP sau POP este outlook.office365.com.
c) În caseta Server de expediere e-mail (SMTP) tastați numele întreg al serverului furnizorului dvs. de e-mail. De exemplu, mail.contoso.com. Dacă utilizați Office 365 pentru firme, numele de server SMTP este smtp.office365.com.
6.  Sub Informații de Log on, procedați astfel:
a) În caseta Nume utilizator, tastați numele de utilizator. Acesta poate fi partea din adresa dvs. de e-mail care se află înainte de simbolul @, cum ar fi pat, sau adresa completă de e-mail, cum ar fi pat@contosco.com.
b) În caseta Parolă, tastați parola.
c) Bifați Memorare parolă.
 
SFAT: Dacă alegeți să permiteți Outlook să memoreze parola, nu mai trebuie să tastați din nou parola atunci când utilizați Outlook. Toate persoanele care au acces la contul dumneavoastră. de pe computerul dumneavoastră cu Windows pot citi sau trimite mesaje de corespondență în numele dumneavoastră
 
7. Este posibil ca pentru contul dumneavoastră să fie nevoie de una sau mai multe dintre următoarele setări suplimentare.
Contactați furnizorul dumneavoastră de servicii e-mail dacă aveți întrebări despre ce setări să utilizați.
a)   Autentificare SMTP
Faceți clic pe Mai multe setări. Pe fila Ieșire, bifați Serverul de expediere (SMTP) solicită autentificare. Poate fi necesar să modificați numărul de port, în funcție de furnizorul dumneavoastră. de e-mail.
Consultați furnizorul pentru detalii.
 
b)  Criptare POP3
Pentru conturile POP3, faceți clic pe Mai multe setări. Pe fila Complex, sub Numere de port ale serverului, sub Server de primire (POP3), bifați Acest server solicită o conexiune criptată (SSL).
Poate fi necesar să modificați numărul de port, în funcție de furnizorul dumneavoastră de e-mail.
Consultați furnizorul pentru detalii.
 
c)  Criptare IMAP
Pentru conturile IMAP, faceți clic pe Mai multe setări. Pe fila Complex, sub Numere de port ale serverului, sub Server de primire (IMAP), pentru opțiunea Utilizați următorul tip de conexiune criptată, faceți clic pe Fără, SSL, TLS sau Automat. În cazul în care contul dvs. de e-mail utilizează Outlook (sau Outlook Web App) în Office 365, selectați TLS. Selectați OK.
 
d)Criptare SMTP
Faceți clic pe Mai multe setări. Pe fila Complex, sub Numere de port ale serverului, sub Server de expediere (SMTP), pentru opțiunea Utilizați următorul tip de conexiune criptată, faceți clic pe Fără, SSL, TLS sau Automat.
 
NOTĂ: Majoritatea furnizorilor de e-mail folosesc portul 465 ca implicit pentru mesajele de ieșire și portul 995 pentru mesajele de intrare.
 
8. Faceți click pe Următorul
 
În mod implicit este bifat Testare setări cont prin click pe butonul Următorul. Această opțiune verifică dacă un cont funcționează. Dacă vreo informație lipsește sau nu este corectă, vi se solicită să o introduceți sau să o corectați.
 
9. Faceți click pe Terminare
 
 
  • Cont Microsoft Exchange Server

 

IMPORTANT:În majoritatea cazurilor, nu va trebui să configurați manual contul dacă vă conectați la un server Exchange. Vă recomandăm să încercați din nou dacă prima încercare de configurare nu reușește, apoi să contactați administratorul Exchange dacă nu reușiți. Puteți încerca pașii următori:
 
1. Faceți clic pe Configurare manuală setări server sau tipuri de server suplimentare, apoi pe Următorul.
 
2. Faceți clic pe Microsoft Exchange, apoi faceți clic pe Următorul.
 
3. Tastați numele serverului Exchange. Administratorul dumneavoastră Exchange vă poate furniza acest nume.
 
4. Pentru a utiliza Modul Cached Exchange, bifați Utilizare mod cached Exchange. Modul Cached Exchange vă permite să lucrați cu elemente din cutia poștală Exchange chiar și atunci când conexiunea la rețea e lentă sau nu e disponibilă.
 
5. În caseta Nume utilizator, tastați numele de utilizator.
 
6. Opțional, alegeți una dintre variantele: 
- Faceți clic pe Mai multe setări. Pe oricare dintre file, selectați opțiunile dorite sau pe care vă spune administratorul dumneavoastră. Exchange să le modificați.
- Faceți clic pe Verificare nume pentru a verifica dacă serverul vă recunoaște numele, iar computerul este conectat la rețea. Numele de server și de cont pe care le-ați specificat în pașii 3 și 5 trebuie să apară subliniate. Dacă numele dvs. nu este subliniat, contactați administratorul Exchange.
 
7. Dacă ați făcut clic pe Mai multe setări și ați deschis caseta de dialog Microsoft Exchange Server, faceți clic pe OK.
 
8. Faceți clic pe Următorul > Terminare.
Mesajele din Outlook nu se trimit, ce fac în aceasta situație?

Asigurați-vă că serverul de e-mail este online

 
Uitați-vă în partea de jos a ferestrei Outlook.
Veți vedea cuvintel Conectat la, urmate de un tip de server, cum ar fi Microsoft Exchange, sau veți vedea   Deconectat sau Se încearcă realizarea conectării....
 
 
Dacă sunteți deconectat, verificați cablul de rețea. Ați putea încerca și să reporniți computerul.
 
 
Dacă acești pași nu funcționează, contactați furnizorul de servicii internet sau administratorul de sistem.

 

Eliberați mesajele blocate in Outlook

 
Atunci când un mesaj rămâne în Outbox, o cauză posibilă este prezența unei atașări mari.
 
1. Faceți click pe Trimitere/Primire > Offline
 
 
2. În partea stângă, în Panoul de navigare, faceți clic pe Outbox.
 
 
3. De aici, mai puteți face următoarele:
 
- Ștergeți mesajul. Selectați-l pur și simplu și apăsați pe Delete. o Glisați mesajul în folderul de ciorne, faceți dublu clic pentru a deschide mesajul și ștergeți atașarea (faceți clic pe aceasta și apăsați pe Delete).
- Plasați atașarea pe un server de fișiere sau în altă locație în care să poată fi accesată de alte persoane, apoi adăugați acea locație în mesajul dumneavoastră
 
4. Dacă o eroare vă spune că Outlook încearcă să trimită mesajul, închideți Outlook. Pot fi necesare câteva momente pentru a ieși.
 
SFAT: Dacă Outlook nu se închide după mai multe minute sau vedeți un mesaj Outlook nu răspunde, apăsați pe Ctrl+Alt+Delete și faceți clic pe Pornire Manager de activități. În Manager activități, faceți clic pe fila Procese, defilați în jos la outlook.exe și faceți clic pe Închidere proces.
 
 

5.După ce se închide Outlook, porniți-l din nou și repetați pașii 2-3.

 

6. După ce eliminați atașarea, faceți clic pe Trimitere/Primire > Offline pentru a deselecta butonul și a relua lucrul online.

 

SFAT: Mesajele se mai blochează și atunci când faceți clic pe Trimitere, dar nu sunteți conectat. Faceți clic pe Trimitere/Primire și uitați-vă la butonul Offline. Dacă butonul este albastru, faceți clic pe acesta pentru a vă conecta (butonul devine alb), apoi faceți clic pe Trimitere totală.

 

 

 

Dacă utilizați Office 365, asigurați-vă că sunteți conectat

1. Asigurați-vă că sunteți conectat cu numele de utilizator și parola Office 365. De exemplu: vpreda@contoso.onmicrosoft.com. Nu încercați să utilizați acreditări de rețea, cum ar fi contoso\vpreda.
 
2. Dacă sunteți conectat și încă aveți o problemă, așteptați câteva minute și încercați din nou.

 

Asigurați-vă că utilizați parola corectă

Dacă schimbați parola pentru un cont de corespondență internet, asigurați-vă că o schimbați și în Outlook.
 
1. Faceți clic pe Fișier > Setări cont > Setări cont.
2. În fila E-mail, faceți click pe contul de corespondență internet, apoi pe Modificare.
3. Introduceți noua parolă în caseta Parolă
 
 
4. Faceți clic pe Următorul.
5. După ce Outlook testează conexiunea, faceți click pe Închidere > Terminare.
 
SFAT: Dacă vă conectați la contul de e-mail cu aceleași acreditări pe care le utilizați pentru a vă conecta la rețea, nu veți vedea ecranele afișate aici. Va trebui să schimbați parola e-mail, schimbând parola de rețea. Pentru a face acest lucru, apăsați Ctrl+Alt+Delete, faceți clic pe  Modificare parola și urmați instrucțiunile furnizate de Windows.

 

Asigurați-vă că ați configurat un cont de e-mail

Dacă nu vedeți butonul   Trimitere din Outlook, poate fi necesar să configurați un cont de e-mail.
 
1. Faceți clic pe Fișier > Setări cont > Setări cont.
 
2. Pe fila E-mail, faceți clic pe Nou. Pornește expertul Adăugare cont.
 
3. Pe prima pagină a expertului, asigurați-vă că s-a selectat Cont de e-mail și faceți click pe Următorul.
 
 
4. Pe pagina următoare, introduceți-vă numele, adresa de e-mail și parola nouă în fiecare casetă, apoi faceți click pe Următorul.
 

 

5. Outlook vă verifică numele de utilizator și parola și se conectează la cont. Faceți click pe Terminare.
 
Pot sa utilizez un cont de email din Offce 365 Kiosk pe un client de email?

 

Planurile Kiosk nu acceptă utilizarea Outlook pentru a accesa e-mailul printr-o conexiune Exchange.

 

Pentru a rezolva situatia, aveti următoarele optiuni:

1. Utilizați Outlook Web App pentru a accesa e-mailul în Exchange Online .

2. Configurati Outlook pentru a accesa e-mailul in Exchange Online printr-o conexiune Post Office Protocol (POP3).  

Cum utilizez OneDrive pentru business?

OneDrive pentru business este locul unde puteți stoca, partaja și sincroniza fișierele de lucru, apoi le puteți accesa de oriunde de pe aproape orice dispozitiv.

Primul pas este să glisați unele fișiere în OneDrive pentru business într-un browser.

 

Glisati si fixati fisierele in OneDrive pentru business

Pasul 1.

În partea de sus a oricarei pagini din Office 365, selectati OneDrive sau selectati apoi selectati OneDrive

 

Pasul 2.

Gasiti documentele pe care doriti sa le incarcati pe computer si glisati-le in spatiul pentru biblioteca in zona in care scrie Glisati fisiere aici.

 

 

Nota

Prima data cand faceti click pe OneDrive, vedeti cateva ecrane de configurare si instructiuni in timp ce este configurat site-ul dumneavoastră personal.

Poate fi necesar sa asteptati, apoi sa faceti click pe OneDrive din nou inainte sa continuati cu pasul 2.

 

Daca nu vedeti optiunea de a glisa si a fixa fisiere, actualizati copia dumneavoastră de Office.

 

Incărcați fișierele în OneDrive pentru business

 

O alta modalitate de a face acest lucru:

 

Pasul 1.

In loc sa glisati fisierele selectati Incarcare.

 

Pasul 2.

In caseta de dialog Alegere fisier de incarcat, selectati fisierele pe care doriti sa le incarcati, apoi faceti click pe Deschidere.

 

Nota

Fisierele dvs sunt private daca nu decideti sa le partajati. Pentru a partaja fisiere cu usurinta cu toate persoanele din organizatie, glisati-le in folderul dumneavoastră Partajat cu toata lumea.

 

 

Salvare si deschidere fisiere

 

Puteți să lucrați cu fișierele stocate în OneDrive pentru business direct din Word, Excel, PowerPoint și alte aplicații desktop Office. Nu este necesar să accesați site-ul Office 365 într-un browser.

 

  • Deschideti un fisier OneDrive pentru business dintr-o aplicatie desktop Office.

 

Pasul 1.

Intr-o aplicatie desktop Office, cum ar fi Word, Excel sau Powerpoint, faceti click pe Fisier DeschidereOneDrive – NumeleFirmei. De exemplu: OneDrive – Contoso

 

Pasul 2.

Rasfoiti la fisierul pe care doriti sa il deschideti, apoi faceti click pe Deschidere.

 

 

  • Adaugati un loc

 

Daca nu vedeti OneDrive – NumeleFirmei in Salvare ca sau Deschidere:

Pasul 1.

Selectati Adaugati un loc Office 365 SharePoint

 

Pasul 2.

Conectati-va la contul dvs Office 365 de organizatie

 

 

Pasul 3.

Dupa ce adaugati OneDrive pentru business ca loc dintr-o aplicatie Office, puteti salva fisiere din toate aplicatiile Office.

 

  • Adaugati un loc:

Daca nu vedeti OneDrive – NumeleFirmei in Salvare ca sau Deschidere:

 

Pasul 1.

Selectati Adaugati un loc → Office 365 SharePoint

 

Pasul 2.

Conectati-va la contul dvs Office 365 de organizatie

 

 

 

Pasul 3.

Dupa ce adaugati OneDrive pentru business ca loc dintr-o aplicatie Office, puteti salva fisiere din toate aplicatiile Office.

 

  • Sincronizare fisiere:

Sincronizați OneDrive pentru business cu computerul, apoi vă accesați fișierele în Explorer, nu într-un browser web. Toate modificările dvs. se sincronizează în OneDrive pentru business de fiecare dată când sunteți online.

 

Pasul 1.

In pagina dvs OneDrive pentru business, faceti click pe Sincronizare

 

 

Pasul 2.La solicitare, faceti click pe Sincronizati acum pentru a porni aplicatia de sincronizare. Aplicatia completeaza automat numele si adresa web a bibliotecii dvs OneDrive pentru business.

 

Pasul 3.

Selectati Sincronizati acum pentru a incepe sincronizarea. Puteti face click pe Afiseaza fisierele mele in aplicatie pentru a deschide folderul OneDrive pentru business sincronizat in Explorer.

Folderul apare in preferintele Windows ca OneDrive pentru business sau OneDrive – NumeleFirmei.

 

Nota

Pentru a sincroniza fisierele cu computerul, aveti nevoie de aplicatia de sincronizare OneDrive pentru business, disponibila cu un abonament Office 365 care include aplicatii desktop Office 2013. Daca nu aveti aplicatiile pentru desktop, puteti sa descarcati aplicatia de sincronizare OneDrive pentru business: https://onedrive.live.com/about/ro-ro/download/

 

Activare

Cum activez Office 365 ?

Setarea si activarea Office 365 este simpla si rapida. Vei avea toate caracteristicile sale la degetul mic in doar cateva minute. Echipa noastra dedicata de suport este mereu gata sa te ajute, atunci cand ai nevoie.

  • Vei primi un email de la UPC Business care te va ghida prin procesul de activare in cativa pasi simpli. Te rugam sa tiparesti mesajul primit pentru ca acesta contine datele tale de logare.
  • De indata ce ti-ai activat cu succes contul, poti sa te inregistrezi pe site-ul Microsoft pentru a incepe sa utilizezi Office 365. Click aici
  • Un ghid detaliat te poate ajuta sa te familiarizezi cu caracteristicile de baza ale Office 365 si iti va arata cum sa accesezi rapid emailul, sa partajezi documente, sa utilizezi mesageria instant si functiunile de video conferinta.

Adăugarea unui nou domeniu în contul Microsoft ® Office 365

Pentru conectarea la contul Office 365 poți înregistra un nou domeniu gratuit, astfel vei utiliza toate beneficiile Office 365 cu domeniul ales.
 
Pasul 1.
Dacă este necesar, loghează-te din nou accesând: https://selfservice.business.upc.ro
Tastează  Numele de utilizator și parola, apoi apasă tasta“ Autentificare”
Pasul 2.
În pagina de start selectează categoria “Domenii găzduite”
 
Pasul 3 Introdu numele de domeniu dorit si urmeaza pasii urmatori de inregistrare.
Domeniul ales va fi alocat contului si vei primi urmatorul mesaj : "Registration was successful for this domain”

Selectarea numărului de abonamente Office 365

Fiecare utilizator pe care îl administrezi în Office365 poate folosi contul Microsoft ® Office 365 doar dacă are o licență activă.
 
Numărul licențelor pot fi administrate din meniul Microsoft Office 365
 
Pasul 1.
Dacă este necesar, loghează-te din nou accesând: https://selfservice.business.upc.ro
 
 
Pasul 2.
Click pe Microsoft Office 365  click pe  Utilizatori
Se afișează lista de utilizatori adaugați în contul dumneavoastră.
Click Atribuire Licențe selectați utilizatorul căruia doriți să ii atribuiți o licența. Veți fi trimis către o nouă pagină, ca în imaginea de mai jos, unde va trebui să slectați tipul de licență disponibilă după care click pe “ OK” pentru a atribui licența.
Trebuie aleasă câte o licență pentru fiecare angajat care va folosi Microsoft ® Office 365.

Notă

Fiecare licență implică o taxa lunara. Pentru detalii, te rugăm să accesezi pagina Office 365 de pe www.upcbusiness.ro

Setarea utilizatorilor

Pasul 1.

Click pe  Utilizatori apoi   pe  Adaugare Utilizator Nou.

 

Pasul 2.

a) Introdu “Numele” noului utilizator .  Acesta este numele care va fi vizibil în Microsoft ® Office 365.

b) Introdu “Numele de utilizator” - (Microsoft®  Online Services ID)  în câmpul Autentificare.

 

Numele de utilizator poate  fi de forma [prenume.nume], [initiala.nume] sau altă formă, la alegerea ta.

 

În câmpul situat dupa zona de autentificare apare  Numele de domeniu.

Opțiunea  scroll down îți va permite să alegi între mai multe domenii, pentru situația în care ai nevoie de domenii

multiple.

 

c) Introdu o “Parolă“ pentru utilizator. Numele de utilizatori și parolele create devin ID-ul și parola acestui utilizator pentru serviciile Online Microsoft ® 365. Asta înseamnă că utilizatorul va accesa Office 365 cu aceste date.

 

d) Sub ” Atribuire Servicii” poti selecta tipul de serviciu pe care doresti sa il atribui noului utilizator.

 

e) Setează limba pentru acest utilizator. Apoi click pe “Mai departe”.

 

Notă

  • In câmpul situat dupa zona de autentificare apare Numele de domeniu. Opțiunea de scroll down iți va permite să alegi între mai multe domenii, pentru situația în care ai nevoie de domenii multiple.
  • Niciodată nu șterge un domeniu activ deoarece fiecare domeniu este legat la cel puțin un utilizator.
  • În general, clienții ar trebui să utilizeze domeniile existente și să introducă doar datele de acces, când sunt sfătuiți de personalul de suport tehnic al UPC Business.

 

Administratorii de rețea care doresc să adauge și alte domenii UPC sau ale unor terți, pot face acest lucru accesând:

 

Pagina principală Office 365” → “Hosted domains” → “Adaugă domeniu nou”.

apoi, pot adăuga acest domeniu nou la abonamentul Office 365 accesând:

Pagina principală Office 365” → “Configurare” → “Domenii”.

 

Pasul 3.

a) În aceasta pagina puteti selecta Rolul noului utilizator si Locatia (tara din care se vor utiliza serviciile). De asemenea puteti atribui o licenta din cele disponibile noului utilizator acum sau ulterior.

Notă

Nu aveți licențe disponibile?
Dacă nu poți adăuga serviciul Microsoft Office 365 pentru un utilizator nou, înseamnă că este necesar să achiziționezi licențe suplimentare. Pentru acest lucru va trebui să ne contactezi.

 

Notă

Drepturi de administrare
Cel puțin unui utilizator trebuie să i se acorde acces de administrare.
Acest administrator, împreună cu oricare alți utilizatori cărora le vei acorda ulterior acces de administrare, vor fi în măsură:
-să reseteze parolele altor utilizatori,
-să atribuie drepturi de utilizare
-să șteargă conturi

 

b) Vei fi directionat catre urmatoarea pagina unde vi se cere verificarea acuratetii datelor, avand optiuneaa sa selectati “Inapoi” daca observati erori in datele adaugate. Daca nu observati erori puteti da click pe “Finalizare”.

 

 

Procesul de setare s-a încheiat.

Autentificarea si utilizarea Microsoft Office 365

Pasul 1.

Intră pe pagina principală Microsoft ® Office 365, aceasta poate fi accesată la

adresa URL :https://login.microsoftonline.com/

 

Notă

Ca administrator Office 365 poți accesa Microsoft® Office 365 direct din Portalul Microsoft Office 365 – UPC Business dand click pe butonul „Office_365_Login” din meniul principal.

 

  • Nu te poți autentifica cu datele de administrator folosite pentru a acesa Office 365.

 

 

Pasul 2.

Utilizatorii se poate autentifica în această pagină pe baza “Numelui de utilizator” - (Microsoft ® Online Services ID) și a parolei deja create.

 

După introducerea acestor date se tastează click pe “Sign in”.

 

Microsoft ® Online Services ID este identificatorul de inregistrare pe care l-ai introdus in câmpul de autentificare al “Adaugă utilizator nou” în Portalul UPC Business

Notă

Ai uitat parola?

Numai administratorii isi pot reinițializa parolele.

 

Poți solicita unui administrator care gestioneaza utilizatorii sau unui administrator general sa iti reinitializeze parola.

 

Daca esti administrator al Microsoft® Office 365 și ai uitat parola, o poți reinițializa dând click pe “Ati uitat parola?”

 

 

Integrare Active Directory

Metoda de integrare recomandata este Windows Azure Active Directory Sync Tool (DirSync). DirSync se instaleaza foarte usor si setarea nu ar trebui sa dureze mai mult de cateva minute si va permite sincronizarea la Office 365 in aproximativ o zi.

 

Dacă aveți deja un director la sediu atunci aveți de ales între DirSync cu sincronizare parola și DirSync cu Active Directory Federation Services. Instrumentul DirSync este comun ambelor scenarii. Sign-on unic este în cazul în care utilizatorii sunt conectati la Office 365 în mod automat și fără parolă necesară atunci când acestia sunt deja conectat la PC-ul lor. Sign-on unic necesită atât DirSync și Active Directory Federation Services să fie configurat. DirSync cu parola de sincronizare poate oferi ceea ce noi numim "același sign-on", parola de Office 365 fiind aceeasi cu parola de PC, dar parola trebuie fie introdusa de client. Daca alegeti “același sign-on” (same sign on) ce implica introducerea aceleiasi parole, evitați configurarea serverului suplimentar, costuri hardware, și complexitatea rețelei, care este necesară pentru sign-on unic. De asemenea, clientul Microsoft Outlook necesită introducerea utilizatorului și parolei chiar și atunci când single sign-on este activat.

 

 

O implementare cu un singur server DirSync este utilizata in mod normal. Dacă aveți mai mult de 50.000 de obiecte directoare , va trebui, de asemenea un SQL Server instalat separat . Vei avea mai multe obiecte directoare decat utilizatori reali, pentru că există obiecte de utilizator pentru contacte și grupuri de asemenea. DirSync necesită conectivitate la un controller de domeniu pentru fiecare domeniu sincronizat și în cazuri rare, în care controlerele de domeniu existente nu sunt întotdeauna accesibile, veți avea nevoie de inca un server controler de domeniu . Aceasta ar fi un total de patru servere.

 

 

Dacă nu doriți servere locale noi, puteți implementa DirSync și orice SQL Server solicitate pe un mediu Azure IaaS.

Instalarea DirSync este foarte usoara, trebuia doar sa downloadati DirSync si sa rulati wizard-ul pe un PC domain-joined.

 

Contactează-ne!

  • Suport clienţi
  • 0311 000 405
  • Suport vânzări
  • • Companii mici şi mijlocii
  • 0311 031 031
  • • Companii mari
  • 0311 000 000


Planuri tarifare

 

​Exchange 
online Kiosk​
​Exchange 
online 1​​​​
Enterprise
E1
Enterprise
E3
​Business
Essentials
​Business Premium

Pret

1.60 €

3.30 €

6.50 €

19 €

3.80 €

9.60 €

Nr. utilizatori maxim*

nelimitat

nelimitat

nelimitat

nelimitat

max 300

max 300

E-mail, calendar

Mesagerie instant, colaborare, stocare

-

-

Office Online (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook)

-

-

Suita Office 2013 pentru Desktop pe un nr de până la 5 computere PC sau Mac **

-

-

-

-

Office pe tablete si telefoane - pe un nr de pana la 5 tablete si telefoane

-

-

-

-

Site-uri de echipa

-

-

Aplicatia Office - Access

-

-

-

-

-

Business Intelligence pt Excel (Power Query, Power Pivot etc)

-

-

-

-

-

Office 365 Video

-

-

-

-

Integrare Active Directory

-

-

Skype for Business

 

 

Yammer - Rețea socială de corporație

-

-

Conferinte Online

-

-

OneDrive 1TB per utilizator ***

-

-

*Numarul de utilizatori (licente) ce pot fi achizionate per companie pentru planul ales

**Suita Office include: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher și OneNote

***Se ofera 1TB per utilizator (licenta)​

 

 
Cerințele tehnice minime necesare (hardware și software) pentru buna funcționare a serviciilor Office 365 le gasești aici.
 
 
 

Vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos cu datele dumneavoastră.
Un reprezentant UPC Business vă va contacta în cel mai scurt timp.

  1. Câmpul este obligatoriu
  2. Câmpul este obligatoriu
  3. Câmpul este obligatoriu
  4. Numărul de telefon nu este valid
  5. Câmpul este obligatoriu Introduceți o adresă de e-mail validă