Solutii UPC Business | Servicii suplimentare

Microsoft Office 365®

  • Poți accesa biroul tău de oriunde
  • Poți colabora cu colegii tăi
    pe aceleași documente, în timp real
  • Ai acces ușor la conferințe web

Soluția UPC Business integrată pentru birou, în parteneriat cu Microsoft Office 365, ajută întreprinzătorii să-și administreze eficient activitățile de fiecare zi.

 
 

Descriere

Microsoft® Office 365 oferă echipei tale instrumentele de colaborare pentru a lucra mai bine împreună.Toate acestea le poti avea impreuna cu Business Fiber Power

Pentru companii:

  • Care au biroul acasă sau au până la 300 de angajaţi
  • Fără personal IT dedicat
  • Care au nevoie de o conexiune la internet stabilă şi de mare viteză, servicii de telefonie şi instrumente profesionale de comunicare

Avantaje

  • 1TB Spațiu - Stocarea fișierelor în cloud prin serviciul OneDrive
  • Uşor – lucrezi cu programele Office pe care le cunosti deja
  • Economisesti timp – realizezi mai multe, la birou sau în afara lui
  • Economisesti bani – reduci investiţiile în hardware şi software
  • Fiabil şi sigur – nu pierzi niciodată datele, chiar dacă laptopul sau PC-ul tau se strică
  • Convenabil – ai totul pe o singură factură
  • Asistenţă business – prin centrul nostru de relatii clienti dedicat: 031 1000 405
  • Back-up securizat – pastreaza o copie a datelor companiei tale în siguranţă, în cloud, pe serverele de top ale Microsoft

Servicii incluse

OneDrive
deschide inchide

  • OneDrive oferă o metodă simplă de a stoca, sincroniza şi partaja orice fel de fişiere în perfectă siguranță, fiind unul din cele mai sigure medii de stocare date în cloud, cu politici de securitate de top recunoscute la nivel mondial.
  • Ai un spațiu de stocare generos de 1 TB pentru fiecare user
  • Poți accesa fișierele stocate de oriunde, atât online cât și offline, fiind foarte ușor să le distribui angajaților, partenerilor sau clienților, administrarea lor fiind foarte ușoară și sigură prin portalul admin: poți controla foarte usor cine poate vedea și edita fiecare fișier.

Exchange Online
deschide inchide

  • Comunici usor cu echipa si partenerii, oriunde te-ai afla, indiferent ca folosesti un desktop sau un laptop.
  • Ai o adresa de email profesionala, uşor de gestionat. Exchange Online oferă fiecărui utilizator o căsuţă de email cu o capacitate de 50 de gigabytes (GB) şi îi permite să trimită mesaje de email de maxim 25 de megabytes (MB).
  • Te conectezi cu Microsoft Outlook 2010 sau Outlook 2007 şi utilizezi toată gama de functionalitati din Outlook, pe care deja le cunoşti şi le utilizezi, indiferent dacă te conectezi la internet de acasă sau de la birou
  • Iti este foarte usor sa-ti programezi întâlnirile prin partajarea calendarului tau si posibilitatea de a avea acces la calendarele echipei, pentru a vedea disponibilitatea colegilor şi pentru a le sugera ora de întâlnire direct din agenda ta
  • Accesezi emailul, agenda şi contactele din aproape orice browser web şi ai la dispoziţie aceeaşi interfaţă bogată în opţiuni din Outlook, cu ajutorul Microsoft Office Web app.
  • Protejezi organizaţia ta de spam şi viruşi cu ajutorul Microsoft Forefront Online Protection for Exchange, care include filtre multiple şi motoare de scanare pentru viruşi.

Sharepoint Online
deschide inchide

  • Gestionezi şi partajezi documentele importante cu echipa ta
  • Echipa ta este sincronizata şi astfel gestionezi mai bine proiectele importante.
  • Gasesti uşor persoanele şi documentele importante.
  • Creezi documentele Microsoft Office şi le salvezi direct pe SharePoint Online.
  • Comunici în timp real cu echipa ta din cadrul SharePoint Online.
  • Controlezi furnizarea serviciului, monitorizarea şi raportarea printr-un management simplificat dintr-un singur portal de tip self-service.

Lync Online
deschide inchide

  • Conecteaza-te cu alte persoane prin mesageria instant (IM), apeluri video şi conferinţe online
  • Treci uşor de la mesageria instant la conferinţele online ad-hoc, care includ audio, video şi partajarea ecranului, totul cu doar câteva click-uri
  • Poţi sa ţii prezentări online clienţilor şi colegilor tai, care să includă materiale audio, video şi partajarea ecranului.

Office WebApps
deschide inchide

  • Vizualizezi, editezi şi partajezi online conţinutul creat în aplicaţiile desktop Word, Excel, PowerPoint şi OneNote, de pe aproape orice tip de terminal, avand nevoie doar de o conexiune la internet.
  • Ai un set comun de instrumente online de vizualizare şi editare pentru persoanele care folosesc platforme diferite şi diferite versiuni de Microsoft Office, inclusiv către persoanele care nu au Microsoft Office pe calculatoarele lor.
  • Asiguri o experienţă familiară prin oferirea unui mediu care utilizează majoritatea funcţiilor de editare şi formatare pe care utilizatorii le cunosc deja din Microsoft Office.
 
 

Intrebări frecvente

Ce este Office 365

Office 365 reprezintă o soluție business completă, constând din programele familiare Microsoft Office, distribuite prin intermediul conceptului de Cloud – un sistem care permite utilizatorilor să acceseze și să folosească servicii de pe Internet. Folosind tehnologia Cloud, membrii echipei pot lucra mai bine, împreună cu un acces fără efort la e-mail, conferințe web, documente și calendare – fie la birou, acasă sau pe drum. Office 365 include suportul de securitate de clasă business, oferit de Microsoft. Preia cele mai mult utilizate programe din industrie din lume – Word, Excel, PowerPoint și Outlook - și le oferă sub forma unui serviciu cu abonament, în cadrul conceptului de Cloud. Mai mult, permite partajarea documentelor și colaborarea on-line în timp real, folosind instrumente, cum ar fi videoconferințele și mesageria instant.

Care sunt beneficiile Office 365 ?

Pe piața globală concurențială actuală, businessurile au nevoie de tehnologie care să întrunească cerințele unei lumi din ce în ce mai mult pusă în mișcare de către tehnologia informației. Cloud permite forței de muncă să comunice și să colaboreze de oriunde. Instrumente cum ar fi Microsoft Exchange și Lync permit angajaților Dvs. să comunice prin mesageria instant, prin apeluri audio/video calculator-calculator și prin întâlniri on-line. Accesați-vă e-mailul și informațiile despre compania Dvs. de oriunde și fiți sigur că datele Dvs. sunt în siguranță în Cloud, protejate de măsurile de securitate de clasă mondială oferite de Microsoft. Cu Office 365, evitați, de asemenea, și costurile prilejuite de hardware-ul nou sau de licențele software. Plătiți pur și simplu numai pentru ce folosiți, printr-o singură factură simplă, o dată pe lună.

Am o mică afacere/sunt un mic întreprinzător. Nu am experiență IT, pot totuși folosi Office 365 ?

Office 365 și procesul său de instalare sunt proiectate în mod precis pentru persoanele fără cunoștințe IT. Reprezintă un proces intuitiv, care vă permite să beneficiați de Office 365 în mai puțin de 10 minute și în care vă oferim suport la fiecare pas. Un ghid și un film pentru activare au fost create pentru a face activarea cât de simplă și de directă posibil. Odată ce sunteți în stare de funcționare, noi continuăm să vă oferim suport de clasă business, la orice oră. Mai mult, puteți sta liniștiți, pentru că datele Dvs. sunt în siguranță, mulțumită serverelor de clasă enterprise ale Microsoft. Datele Dvs. stocate sunt replicate în centre de date, folosind Infrastructura Geo-Redundantă, precum și cele mai bune opțiuni disponibile de copiere de rezervă. Microsoft oferă, de asemenea, o garanție, susținută financiar, de 99,9% durată de funcționare continuă, astfel încât Dvs. și afacerea Dvs. să nu încetinească vreodată.

Pachetul meu Office lucrează deja bine – de ce am nevoie de Office "în Cloud" ?

Utilizarea Office 365, în cadrul Cloud, are 3 mari avantaje:

1. Aveți acces de oriunde la mail, calendar și alte date, prin intermediul dispozitivelor multiple.

2. Aveți posibilitatea de a colabora mai ușor și rapid cu colegii de serviciu, indiferent dacă sunteți la birou sau pe drum.

3. În contrast cu Office tradițional, puteți folosi Office 365 în Cloud, prin intermediul (aproape al) tuturor dispozitivelor. Aceasta înseamnă că dacă vă mutați de pe desktop pe laptop, pur și simplu continuați lucrul la aceleași documente, în cadrul Cloud – fără griji legate de probleme de formatare sau de copiere dintr-un loc într-altul. Dacă vă este furat laptopul sau se defectează, e-mailul și informațiile companiei Dvs. sunt salvate în siguranță în Cloud.

Toate acestea fac fluxul de lucru mai eficient, de-a lungul întregului business. Dvs. și angajații Dvs. nu mai sunteți limitați la o singură locație, deoarece Cloud permite tuturor să comunice cu ușurință, să partajeze informații și chiar să colaboreze în cadrul acelorași documente, în timp real. Mai mult, toate informațiile sunt păstrate în siguranță în Cloud.

 

Activare

Cum activez Office 365 ?

Setarea si activarea Office 365 este simpla si rapida. Vei avea toate caracteristicile sale la degetul mic in doar cateva minute. Echipa noastra dedicata de suport este mereu gata sa te ajute, atunci cand ai nevoie.

  • Vei primi un email de la UPC Business care te va ghida prin procesul de activare in cativa pasi simpli. Te rugam sa tiparesti mesajul primit pentru ca acesta contine datele tale de logare.
  • De indata ce ti-ai activat cu succes contul, poti sa te inregistrezi pe site-ul Microsoft pentru a incepe sa utilizezi Office 365. Click aici
  • Un ghid detaliat te poate ajuta sa te familiarizezi cu caracteristicile de baza ale Office 365 si iti va arata cum sa accesezi rapid emailul, sa partajezi documente, sa utilizezi mesageria instant si functiunile de video conferinta.

Contactează-ne!

  • Suport clienţi
  • 0311 000 405
  • Suport vânzări
  • • Companii mici şi mijlocii
  • 0311 031 031
  • • Companii mari
  • 0311 000 000


Planuri tarifare

 

​Exchange 
online Kiosk​
​Exchange 
online 1​​​​
Enterprise
E1
Enterprise
E3
​Business
Essentials
​Business Premium

Pret

1.60 €

3.30 €

6.50 €

19 €

3.80 €

9.60 €

Nr. utilizatori maxim*

nelimitat

nelimitat

nelimitat

nelimitat

max 300

max 300

E-mail, calendar

Mesagerie instant, colaborare, stocare

-

-

Office Online (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook)

-

-

Suita Office 2013 pentru Desktop pe un nr de până la 5 computere PC sau Mac **

-

-

-

-

Office pe tablete si telefoane - pe un nr de pana la 5 tablete si telefoane

-

-

-

-

Site-uri de echipa

-

-

Aplicatia Office - Access

-

-

-

-

-

Business Intelligence pt Excel (Power Query, Power Pivot etc)

-

-

-

-

-

Office 365 Video

-

-

-

-

Integrare Active Directory

-

-

Skype for Business

 

 

Yammer - Rețea socială de corporație

-

-

Conferinte Online

-

-

OneDrive 1TB per utilizator ***

-

-

*Numarul de utilizatori (licente) ce pot fi achizionate per companie pentru planul ales

**Suita Office include: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher și OneNote

***Se ofera 1TB per utilizator (licenta)​

 

 
Cerințele tehnice minime necesare (hardware și software) pentru buna funcționare a serviciilor Office 365 le gasești aici.
 
 
 
data-overlay-scroll-enable="true"

Vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos cu datele dumneavoastră.
Un reprezentant UPC Business vă va contacta în cel mai scurt timp.

  1. Câmpul este obligatoriu
  2. Câmpul este obligatoriu
  3. Câmpul este obligatoriu
  4. Numărul de telefon nu este valid
  5. Câmpul este obligatoriu Introduceți o adresă de e-mail validă